Doprava a platba

Všetky ceny za tovar a služby sú zmluvné a uvádzané vrátane DPH. V prípade, ak má kupujúci, ktorým je  "podnikateľ" pridelené "IČ DPH" (uvedené na faktúre) - zásielka mu bude dodaná bez DPH, nakoľko je plnenie oslobodené podľa §64 zákona č. 235/2004 o DPH. DPH následne odvedie kupujúci.

Kupujúci má možnosť pred „odoslaním záväznej objednávky“ oboznámiť sa s celkovou cenou  za tovar vrátane DPH a cenou za doručenie objednávky. Tovar zostáva do úplného zaplatenia faktúry majetkom Predávajúceho. Predávajúci má právo požadovať od kupujúceho platbu za objednávku vopred ako aj objednať tovar od dodávateľa po úplnom uhradení objednávky. Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu spolu s tovarom faktúru. Predávajúci je kupujúcemu povinný dodať objednávku za cenu rovnakú alebo nižšiu ako je celková cena uvedená v potvrdení objednávky. V prípade, ak predávajúci zistí zvýšenie ceny objednaného tovaru alebo služieb, je povinný vypýtať od kupujúceho súhlas so zmenou. V prípade, ak sa kupujúci s predávajúcim na zmene nedohodnú, kúpna zmluva sa ruší. Celková cena za objednávku s DPH je uvedená v nákupnom košíku. Táto cena bude uvedená v objednávke a v emailovej správe potvrdzujúcej prijatie objednávky.

MOŽNOSTI PLATBY za objednávku: 

  • Platba vopred prevodom – po potvrdení objednávky odošle Predávajúci číslo účtu, variabilný symbol s čiastkou k úhrade. Objednávka bude expedovaná s podmienkou prijatia úhrady
  • Dobierka  - objednávku uhradí kupujúci v hotovosti bezprostredne po doručení priamo kuriérovi prepravnej spoločnosti
  • V hotovosti – objednávku uhradí kupujúci v hotovosti po jej pripravení na odbernom mieste obchodu Mobilplus.sk

CENNÍK PREPRAVY A PLATBY za objednávku:

Osobný odber v Bratislave: 

  • platba v hotovosti / vopred prevodom: 0,98 eur s DPH (Cena za doručenie na odberné miesto a rezerváciu objednávky)

Doprava kuriérom do 30kg - doručenie na Slovensko:

  • pri platbe vopred prevodom: 3,99 eur s DPH
  • platba na dobierku: 6,99 eur s DPH 

IV. Objednávanie a Dodacie podmienky

Objednávky zasielame iba na území Slovenskej republiky. V prípade záujmu o doručenie do Českej republiky využite náš obchod: www.mobilplus.cz

Objednávať tovar je možné nasledujúcimi spôsobmi:

Prostredníctvom elektronického obchodu http://www.mobilplus.sk/  <--  odporúčame

Elektronickou poštou – e-mailom na adrese: info@mobilplus.sk

Pri každej položke uvádza Predávajúci na stránke informácie o cene a dostupnosti tovaru. Kupujúci môže vytvoriť objednávku a odoslať ju Predávajúcemu cez portál:  www.mobilplus.sk počas všetkých dní, kedy to technické okolonosti umožnujú. Všetky objednávky prijaté po 10:30 hod. budú spracované Predávajúcim nasledujúci pracovný deň. O potvrdení objednávky informuje Predávajúci kupujúceho prostredníctvom emailu s textom: „Potvrdenie objednávky č. …“ Pri každej položke uvádza Predávajúci na stránke informácie o cene a predpokladanej dostupnosti tovaru.  

LEGENDA DOSTUPNOSTÍ POLOŽIEK:
(Uvedené lehoty sú orientačné, aktualizujú sa minimálne 1x denne)

  • Skladom - minimálne 1 položka k dispozícií na centrálnom sklade (expedičný sklad)
  • Skladom v eshope - minimálne 1 položka k dispozícií na niektorej z pobočiek
  • Skladom dodanie 2-4 dní - min. 1 položka dostupná na externom sklade s dodacou lehotou na centr. sklad 2 až 4 prac. dní
  • Dodanie 3 dni - min. 1 položka dostupná u dodávateľa s dodacou lehotou na centrálny sklad do 3 pracovných dní
  • Dodanie 3-5 dní - min. 1 položka dostupná u dodávateľa s dodacou lehotou na centrálny sklad 3 až 5 pracovných dní
  • Dodanie 3-7 dní - min. 1 položka dostupná u dodávateľa s dodacou lehotou na centrálny sklad 3 až 7 pracovných dní
  • Dodanie 5-9 dní - min. 1 položka dostupná u dodávateľa s dodacou lehotou na centrálny sklad 5 až 9 pracovných dní
  • Do týždňa - min. 1 dostupná položka u dodávateľa s dodacou lehotou na centrálny sklad za menej ako 7 kalendárnych dní
  • Do 2 týždňov - min. 1 dostupná položka u dodávateľa s dodacou lehotou na centrálny sklad za menej ako 14 kalendárnych dní
  • Skladom u dodávateľa - minimálne 1 dostupná položka u dodávateľa s dodacou lehotou 7 až 20 pracovných dní
  • Nedostupné - žiadna položka nie je dostupná na sklade = vypredané

Predávajúci expeduje objednávky iba z centrálneho skladu (expedičný sklad). Pokiaľ sa objednaná položka nenachádza na centrálnom sklade, predávajúci zabezpečí najprv presun na centrálny sklad.

Expedícia objednávky z centrálneho skladu na odberné miesto/ pobočku trvá cca 1-2 pracovné dni (zvyčajne do 24 hod od expedície).O pripravení objednávky na odbernom mieste / pobočke informuje Predávajúci Kupujúceho prostredníctvom emailu a/alebo SMS správy.

Expedícia z centrálneho skladu na adresu kupujúceho (doručenie kuriérom) zabezpečuje zazmluvnená prepravná spoločnosť a trvá podľa vzdialenosti zvyčajne 1-3 pracovné dni.

V prípade doručenia tovaru na adresu Kupujúceho, doručuje zásielky o hmotnosti do 30kg spoločnosť DPD a nad 30kg prepravná spoločnosť TopTrans. Kuriér prepravnej spoločnosti kontaktujte pred odovzdaním zásielky kupujúceho a dojedná detaily prebratia zásielky.

Pre potreby prezistenia polohy expedovaného balíku o hmotnosti do 30kg je kupujúcemu zasielané číslo balíka s kontaktom na prepravnú spoločnosť. Informáciu o doručení zásielky nad 30kg zabezpečuje prepravca prostredníctvom SMS správy alebo telefonicky na telefónne číslo kupujúceho uvedené v objednávke.

V prípade expedície nadrozmerných zásielok (spravidla nad 100kg) je Kupujúci individuálne kontaktovaný Predávajúcim alebo zazmluvnenou prepravnou spoločnosťou.

Dodacie lehoty objednávok sa počítajú od ďalšieho pracovného dňa, ktorý nasleduje po prijatí potvrdenia k objednávke.

V prípade platby vopred prevodom od pracovného dňa, ktorý nasleduje po prijatí úhrady za objednávku.

Informácia o dostupnosti tovaru na stránke sa automaticky aktualizuje minimálne 1x denne na základe stavu skladových zásob na centrálnom sklade a externých skladoch.

Predávajúci má za to, že termín dodania uvedený pri položke Kupujúcemu vyhovuje, pokiaľ kupujúci v poznámke odoslanej objednávky neuvedie inak.

V prípade, ak kupujúci objedná tovar, ktorý bude v čase spracovania objednávky nedostupný, predávajúci ho o tom upovedomí písomne (emailom) alebo telefonicky. V tomto prípade môže Predávajúci Kupujúcemu ponúknuť inú dostupnú alternatívu, v prípade nedostupnosti vhodných alternatív je možné Kupujúcemu zamietnuť objednávku.

V prípade, ak má predávajúci vedomosť o tom, že sa dodacia lehota oneskorí, predávajúci stanoví Kupujúcemu upresňujúci termín expedície e-mailom alebo telefonicky. V takýchto prípadoch dôjde k uzavretiu kúpnej zmluvy až v okamihu upresnenia informácií zo strany predávajúceho, kedy má možnosť kupujúci ako aj predávajúci od zmluvy odstúpiť. Ak predávajúci dodrží termín dodania alebo dodá objednávku skôr, môže Kupujúci od potvrdenej objednávky odstúpiť iba v prípade stanoveným zákonom.